فروش توری برای پنجره دوجداره

فروش توری برای پنجره دوجداره, فروش توری پنجره, توری پنجره دوجداره, قیمت پنجره دوجداره, تعویض پنجره دوجداره,

فروش توری برای پنجره دوجداره

شنبه 6 خرداد 1396
12:40
توری پنجره دوجداره

فروش توری های مخصوص پنجره دوجداره در نمایندگی های فروش درب و پنجره یو پی وی سی انجام می شود. شما می توانید به راحتی و بدون استفاده از اسپری های مضر یا پودر و قرص از شر پشه ها و حشرات مزاحمدر تابستان خلاص شوید.
فروش توری برای پنجره دوجداره: نکته ای که لازم است به آن اشاره کرد بحث قیمت توری پنجره upvc می باشد که افراد زیادی بعد از تماس با ما در مورد آن سوال می کنند و می توان گفت که بحث قیمت توری همواره مورد ابهام بوده است باید خدمت تان عرض کنیم که توری پلیسه ای که تیم کاری ما بر خرید آن تاکید دارد دارای ساختار ویژه ای است که سبب گشته تا عمر طولانی و کارایی بالایی را به وجود اورد و در بحث قیمت نیز با توجه به مزایای بی نظیر نوع توری پلیسه ای ، کاملا مناسب بوده و شما می توانید با یک بار هزینه و خرید توری پلیسه ای تا چند سال از شر حشرات موزی خلاص شوید و از نظر معماری داخلی و خارجی از نمای ساختمان خود لذت ببرید و به علت شست شوی راحت این نوع توری ها بدون هیچ زحمت و خسارتی از ان استفاده کنید.
برای خرید و استعلام قیمت توری پلیسه ای پنجره دوجداره با ما تماس بگیرید.

توری


توری درب و پنجره دوجداره از نوع خاصی از الیاف فایبر گلاس با فناوری نوین ساخته می شود که ضد گردوغبار می باشد و دید را به طور چشمگیری کاهش نمی دهند، قاب توری های پنجره upvc با پروفیل upvc ساخته می شود که برای تقویت بیشتر،داخل پروفیل از گالوانیزه استفاده می شود و یا از جنس آلومینیوم می باشد.که هماهنگ با رنگ پنجره ها رنگ می شوند و همچنین باید قبل از نصب، آگاهی کافی از انواع توری ها داشته باشید تا با توجه به احتیاجتان گزینه بهتری را انتخاب کنید.
دو نوع توری پلیسه وجود دارد: توری های آلفا که برای پنجره های کوچک و کم ارتفاع در جهت عمودی ساخته میشود و توری های بتا که برای درب و پنجره های بزرگ در جهت افقی ساخته میشود.
توری های پلیسه هنگامی که در داخل قاب آلومینیومی خود قرار میگیرند هیچ مزاحمتی برای شیشه ایجاد نمیکنند در نتیجه هنگام مشاهده از داخل ساختمان اینطور به نظر می آید که توری وجود ندارد. توری های پلیسه بخاطر سهولت و راحتی در نصب زبان زد هستند.
دقت کنید که نصب توری پلیسه ای پنجره upvc و الومینیومی باید توسط تعمیرکار انجام شود تا از ایرادات بعدی جلوگیری شود و طول عمر توری افزایش یابد.
انواع توری پنجره های دوجداره upvc
• توری پلیسه ای
• توری رولینگ
• توری ثابت upvc
• توری لولایی upvc
• توری مگنتیک(همانند توری پلیسه ای می باشد فقط در شستشو متفاوت هستند)